Regionalny oddział w Poznaniu

Elektroniczne sprawozdanie finansowe - jak udokumentować jego badanie?

31 maja 2020 r.

W ramach samokształcenia 5.06 o godz. 9.30 zapraszamy na szkolenie online, którego tematem będzie :

"Elektroniczne sprawozdanie finansowe - jak udokumentować jego badanie?"

Czas trwania 2 godziny.
Zagadnienia poruszane na spotkaniu, które poprowadzi dr Ernest Podgórski:

  1. Kto może sporządzić elektroniczne sprawozdanie finansowe
  2. Jak podpisać i złożyć elektroniczne sprawozdanie finansowe
  3. Weryfikacja treści sprawozdań i podpisów elektronicznych

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Zapisy przez zakładkę "szkolenia".

Warunki uczestnictwa w szkoleniach:

  1. Uczestnik szkolenia musi mieć dostęp do komputera wyposażonego w głośniki i mikrofon oraz być podłączony do stabilnego łącza internetowego.
    Zalecamy korzystanie z webinarów z prędkością łącza od 10 MB/sek.
    Możesz zmniejszyć prawdopodobieństwo wystąpienia awarii lub zatrzymywania obrazu w trakcie webinaru. Powinieneś wstrzymać lub zakończyć pobieranie plików z internetu i zamknąć nieużywane karty przeglądarki. Radzimy również, żebyś wyłączył wszystkie programy, które mogą negatywnie wpływać na prędkość połączenia: Skype, torrenty i inne.
    Sprawdź, czy Twój sprzęt działa poprawnie, oraz jaką masz prędkość łącza. W tym celu kliknij w odnośnik.
    https://myownconference.pl/tester/
  2. Po zarejestrowaniu się przez stronę internetową uczestnik otrzyma potwierdzenie mailowe uczestnictwa w spotkaniu.
  3. Następnie na  1  dzień przed szkoleniem, uczestnik otrzyma e-mail przypominający o szkoleniu. W dalszej kolejności, 1 godzinę przed webinarium uczestnik otrzyma wiadomość, wraz z linkiem umożliwiającym dołączenie do sesji. (Zalecane przeglądarki Chrome lub Mozilla Firefox) 
  4. W wiadomości będzie znajdował się także link do strony, na której można sprawdzić: ustawienia dźwięku, kamery oraz prędkość  łącza internetowego
    do naszego centrum danych.








Logo PIBR Przejdź do strony PIBR